Pozycjonowanie, Wyszukiwarka

Wysoko w wyszukiwarce

Wysoko w wyszukiwarce

Powtarza się to w wielu artykułach i na szeregu forów i blogów internetowych, ale nigdy dość powtarzania tematu, tak istotnego z punktu widzenia każdego przedsiębiorcy. Bo co z tego, że usługa jest wspaniała, że sąsiedzi, znajomi i ogólnie cała parafia ludzi i dwóch okolicznych na dokładkę, namawiały go do utworzenia tej filii? Co z tego, że jesteśmy w czymś dobrzy i to tak bardzo, że w okolicy porobiliśmy wszystko? Jeżeli nikt poza miejscowymi o tym nie wie i tak pozostanie, z marzeń o zaistnieniu szerszym nic nie wyniknie.

Ilość internetowych biznesów, wszelakiego rozmiaru, szczebla i różnorodności w oferowaniu towarów i usług, dawno przerosła na świecie na nie popyt. Konkurencja jest sroga, a zazwyczaj ma także przewagę doświadczenia. Nawet jeżeli trafiamy w niszę, gdzie dla naszego interesu miejsce się znajdzie bez problemu, bez zareklamowania go, niewielką mamy szansę na sukces i jak się cichutko pojawiliśmy, tak równie cichutko znikniemy.
Możemy próbować reklamy samodzielnej, kto nam zabroni i kto powiedział, że nie potrafimy sklecić kilku albo nawet kilkudziesięciu sensownych zdań? Czy, jednak jeżeli z naszego, dla pokazania przykładu- wiejskiego sklepiku, oferującego regionalne produkty, pragniemy uczynić szerzej dostępny biznes, to nie powinniśmy powierzyć tego specjalistom? Takim, którzy się na tym znają? Owszem i to takim, którzy pozycjonowanie sklepu internetowego opanowali do perfekcji.

Przeglądarka internetowa, po wpisaniu dowolnej frazy np. www.greenweb.pl, czyli zlepku kilku słów, pokazuje pierwszą planszę oraz ponumerowane pola ukazujące ilość stron do odwiedzenia. Wszystkich, do których rzeczona fraza ma jakieś odniesienie. W wypadku samodzielnego założenia stronki naszego biznesu, o której w sieci nikt nawet jeszcze nie wspomniał, znajdziemy się dokładnie w jednym miejscu i łatwym do odnalezienia- na szarym końcu. Zauważy nas ktoś jedynie wtedy, jeżeli ma zwyczaju przeszukiwać internet od wzmianki o tych, którzy nierzadko w sieci od dawna nie istnieją. Czyli- nie ma najmniejszych szans, żeby usłyszał o nas ktokolwiek. Żeby to zmienić, należy o nas wzmiankować. I nie jednym artykulikiem rzuconym byle gdzie, postem na jakimś forum, gdzie mało kto zagląda, czy wyłącznie w mediach społecznościowych. Musi to być wiele artykułów, dzięki którym roboty wyszukiwarek, będą mogły zakwalifikować nas wysoko w oglądalności i wyrzucić do góry w ekspresowym tempie.

Jest to mozolny i skomplikowany proces, którego laik nie ma szans przeprowadzić. Ty więc zajmujesz się biznesem, bo to fach Twój, a zaistnieniem w sieci, fachowcy od tej roboty.